Lidt om mig

Hej allesammen og tusind tak fordi I kiggede forbi:-)
Jeg er 14 år gammel, og jeg elsker at dekorere kager, så jeg tænkte jeg ville dele noget af det med jer.
Jeg vil uploade billede og opskrifter undervejs, som jeg håber I kan bruge:-)
Mathilde

mandag den 19. marts 2012

Kreativitet

Jeg sidder og keder mig så jeg tænkte fondant...

Jeg sidder med flere farver, og så tænkte jeg en svamp?
Jeg tog en klump hvid fondant og gør den flad.

Jeg blander rød farve med flormelis, så det får en tyk konsistens.

Jeg tager flere klumper små hvide fondant kugler og putter oven på den røde svamp.

Jeg laver en grøn flad, som græs og en hvid stang.

Jeg sætter svampen på stangen, og sætter stangen fast på "græsset"

Så er der lavet en svamp:-)

Håber I vil lave en masse finurlige ting ud af fondant, her var der bare lidt inspiration:-)

Mathilde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar