Lidt om mig

Hej allesammen og tusind tak fordi I kiggede forbi:-)
Jeg er 14 år gammel, og jeg elsker at dekorere kager, så jeg tænkte jeg ville dele noget af det med jer.
Jeg vil uploade billede og opskrifter undervejs, som jeg håber I kan bruge:-)
Mathilde

søndag den 18. marts 2012

Rigtige Brownies

Hej allesammen

I dag har jeg valgt at dele en lækker Brownies Opskrift.
Hvis du er til fugtige og svampede chokolade kager, så skal du vælge denne.

Ingredienser:
100 g smør
185 g sukker
2 tsk. vaniljesukker
2 æg
48 g hvedemel
1 knsp. bagepulver
3 spsk. kakao
Evt. nødder (100 g)

Fremgangsmåde:
Smelt smørret. Pisk sukker og vaniljesukker i. Rør de hele æg i. Hæl mel, bagepulver og kakao i dejen.

Hæl dejen i firkantet form.
190 grader i 25-30 minutter (Afhængig af, hvor fugtig du vil have den)


                                                         Når de er færdig bagte skulle de gerne
                                                         se således ud, så er det et vellykket projekt


Jeg håber I vil bage denne kage da det er en super opskrift:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar